[7] System mailingowy i komunikacja z klientami

Obecny status
Nie dołączyłeś
Cena
od 997zł
Zaczynamy

Jak przerabiać lekcje w tym module?

  • W każdej lekcji znajduje się materiał wideo i ewentualnie pliki do pobrania.
  • Pod każdą lekcją znajduje się formularz, w którym możesz mi zadać pytanie. W ten sposób wiem, którego konkretnie tematu dotyczy Twoje pytanie.
  • W lekcji Konsultacje i Q&A znajduje się kalendarz, gdzie możesz zarezerwować sesję na indywidualną konsultację.
  • Pod każdą lekcją/tematem znajduje się przycisk Zaznacz jako ukończony. Korzystaj z niego, aby móc przejść do kolejnego etapu.

Wprowadzenie

Samo stworzenie kursu, czy też zbudowanie platformy nie wystarczy do tego żeby ruszyć z uczeniem online

Trzeba również pomyśleć o mechanizmach komunikacji ze studentami, z użytkownikami naszej platformy i generalnie z naszymi klientami. Komunikacja z użytkownikami może się odbywać na różne sposoby, w zależności od tego, na jakim etapie użytkownik się znajduje, jakiego rodzaju kursy prowadzimy i jakiej interakcji oczekujemy. Przy prowadzeniu platformy kursów online będziemy musieli się zmierzyć z komunikacją 5-cio etapową:

  • Komunikacja na etapie przedsprzedaży
  • Komunikacja na etapie sprzedaży
  • Komunikacja na etapie dostępu do platformy
  • Komunikacja na etapie trwania kursu
  • Komunikacja po zakończeniu programu

Wykorzystując wtyczki do sprzedaży oraz moduł LMS jesteśmy w stanie zautomatyzować większość procesów związanych z komunikacją. Nawet jeśli wydaje nam się na początku, że jesteśmy w stanie ręcznie wykonać niektóre czynności, to i tak warto postawić na automatyzację.