[5] Sprzedaż produktów cyfrowych

Obecny status
Nie dołączyłeś
Cena
od 997zł
Zaczynamy

Jak przerabiać lekcje w tym module?

  • W każdej lekcji znajduje się materiał wideo i ewentualnie pliki do pobrania.
  • Pod każdą lekcją znajduje się formularz, w którym możesz mi zadać pytanie. W ten sposób wiem, którego konkretnie tematu dotyczy Twoje pytanie.
  • W lekcji Konsultacje i Q&A znajduje się kalendarz, gdzie możesz zarezerwować sesję na indywidualną konsultację.
  • Pod każdą lekcją/tematem znajduje się przycisk Zaznacz jako ukończony. Korzystaj z niego, aby móc przejść do kolejnego etapu.

Wprowadzenie

MODUŁ SPRZEDAŻY KURSÓW I PRODUKTÓW CYFROWYCH TO NIEWĄTPLIWIE JEDEN Z WAŻNIEJSZYCH ELEMENTÓW PLATFORMY KURSÓW ONLINE.

Tutaj tak naprawdę zaczyna się przygoda z kursami online. W tym miejscu przekonasz się, czy Twój produkt/kurs przyjmie się na rynku, czy wręcz przeciwnie – okaże się jedną, wielką klapą. Mam nadzieję, że przerobiłeś pierwszy moduł – Planowanie działań edukacyjnych – więc ryzyko porażki powinno być zminimalizowane.

W tym module pokażę Ci, w jaki sposób należy poprawnie skonfigurować moduł do sprzedaży produktów wirtualnych, jak zintegrować go z konkretnym LMSem, aby klient został automatycznie zapisany na kurs, po dokonaniu płatności. Zamiast nudnego katalogu produktów zbudujemy osobne strony lądowania (specjalne strony sprzedażowe poświęcone danemu produktowi).

Pokażę Ci również, jak skonfigurować automatyczne płatności online, na przykładzie bramki tpay i PayPal. Płatności online pozwalają błyskawicznie przyjąć płatność klienta, a dzięki temu automatycznie zapisać go na kurs, bądź przydzielić dostęp do innego produktu cyfrowego.

Warto na tym etapie wprowadzić również automatyczne fakturowanie – ta opcja naprawdę pozwala zaoszczędzić sporo czasu na pracy papierkowej. Sama przekonałam się o tym doskonale. Po wdrożeniu integracji z systemem księgowości nie muszę sobie praktycznie zawracać głowy ręcznym wystawianiem faktur.

Jeśli będziesz mieć już dużo treści edukacyjnych możesz także pomyśleć o dostępie abonamentowym. Koszty wprowadzenia takiego systemu są już trochę wyższe, ale przy stałym napływie klientów ta inwestycja z pewnością nam się zwróci. W modelu abonamentowym możesz udostępnić wszystkie treści od razu lub dozować je stopniowo. Dzięki temu klient płacąc niewielką, miesięczną kwotę otrzymuje fragment Twoich materiałów i może zdecydować – czy chce dalej kontynuować subskrypcję, czy też rezygnuje.